Údaje k platbě – jak vygenerovat, kde je vzít a na co jsou?
Identifikace chybných plateb – jak zprocesovat?
V případě, že zadaná platba má jiné parametry než bylo uvedeno v Údajích k platbě, nemůžeme investici bez dalšího realizovat. Nejčastější chybou je pak špatný či rovnou chybějící variabilní nebo specifický symbol. Když už k takovéto chybě dojde, dostanete v případě chybějícího nebo chybného specifického symbolu notifikační e-mail. Peníze zůstávají na našich sběrných účtech po dobu maximálně 21 pracovních dní. Pokud v mezidobí nedojde k nápravě, jsou pak odesílány zpět na odchozí účet. Za účelem opravy je pak nejjednodušší kontaktovat oddělení Back Office, a to e-mailem na adresu backoffice@efekta.cz nebo telefonicky na čísle +420 545 218 972.
Jaké poplatky si EFEKTA účtuje?
Veškeré poplatky najdete přehledně v Ceníku služeb, který je umístěn zde.
Z jakého účtu mám posílat peníze?
Využívejte, prosím, pouze účty registrované v systému. Návod postupu k přihlášení účtu naleznete zde.
Jak je to s daněmi?